fredag 23. september 2016

Gjør det sjøl

Også kjent som:

DIY på lavt nivå!

Og for dem som ikke er kjent med begrepet, så betyr DIY "do it yourself". Eller GDS "gjør det sjøl". Det er tross alt en passe god norsklektor som skriver her.

Første GDS-prosjekt finner dere sikkert tusener av i interiørmagasin og blogger, men her er i hvert fall min versjon av.......



... tallerkenhylla. Denne betalte jeg 50 kroner for på den lokale bruktbutikken.

I kjelleren min har jeg til en hver tid bokser med bengalakk, og hylla fikk tre strøk med signalgul før den kom opp på veggen på lillebrors rom.

Jeg har verken tålmodighet til prosjekter som tar lang tid eller detaljfokuset som kreves for å få ting til å bli helt perfekte. Men heldigvis er lillebror ikke så nøye på om ting henger i vater eller om absolutt heeeele hylla er malt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar