onsdag 21. september 2016

Stakkars familien min!

Selv om dette er det andre innlegget som handler om mat, så blir jeg aldri noen matblogger av den enkle grunn at jeg sjelden klarer å følge en oppskrift eller gjenfortelle i detalj hvilken mengde jeg har brukt av de ulike ingrediensene. Derfor vil oppskrifter fra meg alltid inneholde mengdebeskrivelser som "en passende dæsj", "noen kladeiser" eller "noen håndfuller" med ting jeg har i skapet.


De som kjenner meg, vet at jeg sjelden lager retter som har et navn. Dette kommer ofte som en konsekvens av at jeg ikke alltid husker å ta opp av fryseren det jeg har tenkt å ha til middag, eller av at jeg helst ikke kaster mat og derfor bruker gårsdagens, overgårsdagens og overiovergårsdagens mat i dagens mat.

Og selv om jeg påstod i et tidligere innlegg at alt kan bli en pizza, så er det visse ting som helst bør bli noe annet. Som for eksempel kålen som var igjen etter gårsdagens fårikål. Den ble dette:




Og hva er dette?

Det har selvfølgelig ikke noe navn. Men jeg presenterte det for familien som krydderlapper.
Tilbehøret er sorte linser med soltørkede tomater, vårløk i olje og balsamico og stekte kålchips.
Krydderlappene består av kål fra fårikål, egg, sopp, løk, speltmel, kummin, oregano, urtesalt, chili og hvitløk.

Så restene fra i overigår, ble middag i går og lunsj i dag.

Og for dere som lurer..... Ja! Jeg har litt luft i magen i dag, men jeg har kontordag på jobb, så det er kun et par stykker som blir påvirket av dette.

1 kommentar:

  1. Dette er en åpen invitasjon for dere alle til å bli en del av den største organisasjonen i verden og nå toppen av karrieren. Når årets rekrutteringsprogrammer begynner og vår årlige høstfest er nesten for hånden. Stormesteren ga oss mandatet til alltid å nå mennesker som deg, så benytt anledningen og bli med i den store Illuminati-organisasjonen, bli med i vår globale enhet. Ta med de fattige, trengende og talentfulle til
    Fremtredenen av berømmelse og rikdom. Få penger, berømmelse, krefter, sikkerhet, få.
    anerkjent i din virksomhet, politiske karriere, stiger til det høyeste i hva du enn gjør
    Beskyttet åndelig og fysisk! Alt dette vil du oppnå i
    et glimt av øyne

    Illuminati har ingen tilknytning til Satanisme, Luciferisme eller noen religion. Mens våre individuelle medlemmer har lov til å følge uansett hvilken guddom de velger, opererer vi utelukkende til fordel for og beskyttelse av den menneskelige arten.

    Aksepterer du å være medlem av denne nye Illuminati verdensordenen?
    Ring & WhatsApp +19735567426
    📩 carlosmacdonald234@gmail.com

    SvarSlett